Vítejte v zákaznické podpoře společnosti Cochlear Česká republika
  • Proč zobrazuje aplikace Nucleus Smart zprávu „Nebylo shromážděno dostatečné množství dat“?

    Spojení mezi zvukovým procesorem Nucleus 7 a kompatibilním zařízením Apple mohlo být přerušeno a po tuto dobu nebylo shromážděno dostatečné množství dat.

    Aby k tomu v budoucnosti nedocházelo, ověřte, jestli je zapnuté kompatibilní zařízení iPhone nebo iPod touch a zvukový procesor, jestli je povolená funkce Bluetooth® a jestli se kompatibilní zařízení Apple nachází poblíž (alespoň jednou ráno a jednou v noci).

    Pamatujte si, že aby bylo možné shromažďovat data, musí být aplikace Nucleus Smart spuštěná, nicméně nemusí být aktivní v popředí.

  • Kontaktujte nás

    Pokud nemůžete nálezt odpověď na svoji otázku, kontaktujte zákaznický servis kliknutím na odkaz níže:

    Odeslat požadavek