Vítejte v zákaznické podpoře společnosti Cochlear Česká republika
  • Žádný zvuk z CP810 / CP900

    • Zkontrolujte, zda je procesor zapnutý (obvykle pomocí dálkového ovladače nebo světelných indikátorů na procesoru)
    • Ověřte, zda uslyšíte nějaký zvuk v monitorovacích sluchátkách.
    • Zkontrolujte, zda je snímací cívka zapnutá, a to tak, že se podíváte na černý čtvereček na dálkovém ovladači nebo že zkusíte, co se stane, když stisknete horní tlačítko.
    • Zkuste upravit úroveň hlasitosti / citlivosti pomocí dálkového ovladače / základního dálkového ovladače a sledujte, co se změní.
    • Jednu po druhé vyzkoušejte podezřelé záložní součásti a poškozenou součást vyměňte.
  • Kontaktujte nás

    Pokud nemůžete nálezt odpověď na svoji otázku, kontaktujte zákaznický servis kliknutím na odkaz níže:

    Odeslat požadavek