- Použijte monitorovací sluchátka, abyste ověřili, zda se problém týká i jich. Pokud ne, je to pravděpodobně problém s naprogramováním / cívkou / kabelem cívky. Pokud ano, je pravděpodobně problém s procesorem.
- Změňte program a pozorujte změny.
- Zkontrolujte, zda je zapnutá snímací cívka nebo automatické zapnutí snímací cívky: podívejte se, zda uvidíte černý/průhledný čtvereček na dálkovém ovladači.
- Vyměňte ochranné kryty mikrofonů, pokud jste je neměnili nedávno.
- Jednu po druhé vyzkoušejte podezřelé záložní součásti a poškozenou součást vyměňte.
-
Zvuk je přerušovaný nebo kolísá hlasitost na CP810 / CP900
-
Kontaktujte nás
Pokud nemůžete nálezt odpověď na svoji otázku, kontaktujte zákaznický servis kliknutím na odkaz níže: p>