Vítejte v zákaznické podpoře společnosti Cochlear Česká republika
  • Zvuk je přerušovaný nebo kolísá hlasitost na CP810 / CP900

    • Použijte monitorovací sluchátka, abyste ověřili, zda se problém týká i jich. Pokud ne, je to pravděpodobně problém s naprogramováním / cívkou / kabelem cívky. Pokud ano, je pravděpodobně problém s procesorem.
    • Změňte program a pozorujte změny.
    • Zkontrolujte, zda je zapnutá snímací cívka nebo automatické zapnutí snímací cívky: podívejte se, zda uvidíte černý/průhledný čtvereček na dálkovém ovladači.
    • Vyměňte ochranné kryty mikrofonů, pokud jste je neměnili nedávno.
    • Jednu po druhé vyzkoušejte podezřelé záložní součásti a poškozenou součást vyměňte.
  • Kontaktujte nás

    Pokud nemůžete nálezt odpověď na svoji otázku, kontaktujte zákaznický servis kliknutím na odkaz níže:

    Odeslat požadavek